INGRID tečni ruževi za usne-grupna recenzija



Drage moje na moje veliko oduševljenje danas vam pišem o jednim divnim proizvodima za usne. U pitanju je Ingrid kozmetika, poreklom iz Poljske, koju sam po prvi put probala po preporuci prijateljice i potpuno sam oduševljena istom. Uvoznik ove kozmetike je Obradović-AM-company o.d. 

Kozmetika Ingrid se može kupiti u pojedinim parfimerijama, a takodje se može poručiti i na njihovom sajtu kozmetikaiparfemi.rs , gde sam videla da je besplatna dostava na kupovinu preko 1000 dinara. S tim u vezi ovo je samo jedna u nizu recenzija koju ćete moći da pročitate o ovoj kozmetici na mom blogu.


INGRID liquid lipstick MATT u nijansi 101 je tečni dugotrajan mat ruž. Ambalaža je od kvalitetne plastike, predivnog ombre dizajna i to me je prvo privuklo. Sundjerasti mekani aplikator je zakošen i samim tim se ruž precizno i bez greške nanosi na usne. Volim ovakve prave mat ruževe koji su zaista mat, i nakon nanošenja nemate osećaj da ste ga naneli. 

Tekstura je tečno-kremasta, taman takva da je na aplikatoru ne bude previše, baš kako volim. Ima prijatan miris. Ne isušuje usne i one deluju punije i senzualnije. U ambalaži je 7 ml proizvoda. Nakon nanošenja ruž bez problema stoji na usnama ceo dan čak i nakon jela i pića. Proizvod će vam trajati jako dugo jer je dovoljno naneti samo jedan sloj ruža da usne izgledaju savršeno.  Ako bih ga morala oceniti dala bih mu čistu desetku. Sigurno ću probati još neku nijansu ovog divnog Ingrid tečnog matt ruža koji me je oduševio svojim intenzitetom i dugotrajnošću.

Osim ove nijanse, koju bih opisala kao boju mesa, Ingrid Matt ruževe možete naći još u sedam nijansi. Cena ovih ruževa je 379 dinara. Kako izgleda na usnama pogledajte u nastavku.


Uz kupovinu gore pomenutog Ingrid ruža, korektora i laka, o kojima ću vam pisati u jednom od narednih postova dobila sam predivan tečni Ingrid ruž za usne u nijansi 301.


Ingrid liquid lipstick u nijansi 301 za razliku od gore pomenutog ruža nije mat i više bih ga okarakterisala kao kvalitetan tečni ruž sa efektom sjaja. Iako nije mat takodje se prilično dugo zadržava na usnama. Boja ovog ruža je jako crvena ali nije uopšte napadna već se bez problema može nositi i u kombinaciji sa dnevnom šminkom. Jako lepo hidrira usne i daje im sjaj i mekoću. 

Ambalaža je slična mat ružu, kao i sama četkica. Takodje se u ambalaži nalazi 7 ml proizvoda. Ne znam mu cenu jer kao što sam napomenula dobila sam ga kao poklon uz kupovinu.

Kako ovaj Ingrid ruž sa efektom sjaja izgleda na usnama pogledajte u nastavku ovog posta.


Takodje sam se potrudila da vam oba Ingrid tečna ruža uslikam i na ruci, pa kako izgleda pogledajte ispod na fotografiji.



Da li ste vi drage moje probale novi Ingrid matt tečni ruž, ili možda ovaj tečni ruž sa efektom sjaja?

Da li ste imale prilike da probate Ingrid kozmetiku i kakvi su vaši utisci?





6 коментара:

  1. Obožavam Ingrid kozmetiku, probala sam dosta toga kao i ruževe i mogu ti reći da sam oduševljena ovim brendom.Izuzetan kvalitet proizvoda a cene prilagođene svima. Odličan post.

    ОдговориИзбриши
  2. Roze nijansa je divan, bas ti lepo stoji :) Odlican post


    Tijanina šminkernica

    ОдговориИзбриши
  3. Imam jako veliki stah da nosim crvene ruzeve koji nisu mat :) Ova rozikasta nijansa deluje super :)

    ОдговориИзбриши
  4. Odusevljena sam Ingrid kozmetikom, toliko toga se dobije po povoljnoj ceni :) Moram da priznam da je moj favorit mat ruz, prelepa je boja, i tebi divno stoji :)

    ОдговориИзбриши

Search this blog

Featured

Ovaj blog je umetnički izraz autora i služi samo u svrhu razmene mišljenja i iskustva. Омогућава Blogger.