Top tri maske za kosu koje koristim/ Recenzije


Kada je kosa tretirana, odnosno bojena uslovljena je usled takvog trajnog oštećenja bude sklona dodatnom isušivanju i pucanju same vlasi. Zato je potrebno koristiti preparate koji će pospešiti njenu bržu regeneraciju, sprečiti opadanje i dodatno oštećenje. 

Iako godinama farbam kosu, zaista vodim računa da koliko je to moguće, saniram novonastala oštećenja. Jedno od boljih rešenja za ovaj problem je hemijski tretman Olaplexom koji trenutno sanira sva oštećenja na kosi i može trajati 2-3 meseca. O njemu sam vam pisala u ovom postu. Međutim, i pored toga uvek u kupatilu imam i instant maske koje deluju odmah po nanošenju i olakšavaju češljanje i oblikovanje kose. 


Danas vam pišem moje iskustvo sa maskama za kosu u kesicama koje sam koristila tokom zime i više puta ponovila kupovinu. Ipak, nisu sve bile zaslužne za oporavak moje kose. Recenzije su u nastavku, pa obavezno pročitajte na šta je potrebno posebno obratiti pažnju prilikom kupovine.


Amika revitalizirajuća maska za kosu dolazi u pakovanju, odnosno uj kesici od 20 ml. Obnavlja, rekonstruiše i regeneriše kosu. Posebno je pogodna za dubinski tretman tretirane i oštećene kose. Ima puno sastojaka koji pozitivno utiču na vlas kose.

Amika revitalizirajuća maska ima formulu koja kombinuje glavni sastojak amika linije, Obliphica bobicu, sa uljem boražine i sirovim zapadnoafričkim Shea puterom. Ova vrsta Shea putera je bogata vitaminima, mineralima i masnim kiselinama, što joj omogućava prodiranje u unutrašnjost dlake i oblaganje dlake, za dodatnu zaštitu i hidrataciju. Ulje boražine ojačava i omekšava kosu, zahvaljujući visokoj koncentracije Omega 6 masne kiseline i Gama linoleinske kiseline. Obliphica sadrži visoku koncentraciju Vitamina C, kao i Omega 3, 6, 7 i 9, čime se kosa neguje i štiti. Maska ne sadrži sulfate, soli, parabene i veštačke boje, kao ni silikone.

Iz mog iskustva mogu reci da se kod ove maske delovanje primećuje nakon malo dužeg korišćenja. Ja sam koristila 4-5 kesica i tek onda sam primetila da su oštećenja na kosi dosta sanirana. Za moju dužinu kose jedna kesica je dovoljna za dve upotrebe.

Preporuka proizvođača je da se maska koristi jednom nedeljno po dva minuta. Ja iskreno uvek malo duže ostavim masku da deluje. Nemojte se iznenaditi ako kosa odmah upije masku nakon nanošenja jer je tekstura veoma kremasta. Ima intenzivan voćni miris koji se zadržava i nakon ispiranja. 

Amika revitalizirajuću masku možete pronaći u Alexandar Cosmetics radnjama. Košta 175 dinara. S obzirom na to da je maska veoma koncentrovana, u zavisnosti od vaše dužine biće vam dovoljno dovoljno pola kesice za jedan tretman. Prirodni sastojci obećavaju trajni opravak vaše kose. Zbog toga smatram da vredi kupiti ovu masku i zaista vam je preporučujem.





Keune repair treatment (maska ) za kosu dolazi u pakovanju od 20 ml. Ova maska se ne može pohvaliti prirodnim sastojcima, ali je zato odlična kada ste u žurbi. Deluje odmah nakon nanošenja. Zbog prisustva silikona vlas odmah deluje punije i oporavljeno. Lako se oblikuje, pa će ipak trenutno izgledati kao da nema nikakvih oštećenja. Miris je intenzivan i podseća na neki parfem, te će se zadržati i nakon ispiranja.

Maska samo u tragovima u sastavu sadrži arganovo ulje, te vam je ne preporučujem za dugoročno korišćenje. Zbog svog instant delovanja odlična je "prva pomoć" da kosa trenutno izgleda potpuno opravljena i sjajna. Međutim, čim prestanete sa korišćenjem maske, što se i meni desilo kosa se vrati u prvobitno stanje.

Takođe meni je dovoljno pola maske za jedno korišćenje. Kupila sam je u dm-u i koštala je 155 dinara. Opet kažem, odlična da trenutno zamaskirate oštećenje na samoj strukturi vlasi, ali je definitivno ne preporučujem za stalno korišćenje.



Macadamia hidrantna maska za kosu dolazi u pakovanju od 30 ml, što je meni dovoljno za čak tri korišćenja. Proizvođač je jasno naglasio da nije testirana na životinjama, a ne sadrži sulfate, parabene i gluten. To je opet svrstava u malo kvalitetnije proizvode za kosu.

Ova maska je nešto između prethodne dve. Nisam imala prilike da je koristim baš puno ali mogu reći da su utisci pozitivni. Veoma je gusta i koncentrovana pa baš zbog toga je potrebna mala količina za nanošenje. Deluje par minuta nakon nanošenja i miris na kosi je veoma intenzivan. Efekat je odmah vidljiv. Platila sam je 199 din u Alexandar cosmetics radnji.

Iako sadrži silikone u sastavu moja kosa odlično reaguje na nju. Kako je maska sama po sebi dosta teška zbog dodatka masnih ulja i alkohola ne preporučujem je svima, već isključivo ako je vaša kosa dosta suva i oštećena. Odmah omekša kosu, zagladi je i ispravi do narednog pranja. Olakšava sušenje i oblikovanje.

Kada sumiram utiske najbolje se pokazala Amika maska, što je i logično zbog odsustva silikona i najkvalitetnijeg sastava. Nju vam posebno preporučujem. Nakon određenog perioda korišćenja na kosi će biti vidljivih rezultata. Keune i Macadamija maske su odlične u trenutnom saniranju oštećenja na kosi, ali ne morate da ih koristite veoma često kako se silikon ne bi nataložio na površini dlake i time onemogućio prodiranje drugih proizvoda za negu ili tretiranje kose.

Da li obraćate pažnju na prisustvo silikona u preparatima za kosu, ili vam to nije toliko važno?
Da li ste probale neke od ovih maski za kosu?
Kakva su vaša iskustva?

Do sledećeg čitanja,
ljubi vas vaša M.
❤️❤️❤️

















3 коментара:

  1. Iskreno najvise si me zainteresovala za drugu masku,a cela recenzija je predivna :)


    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam koristila maske za kosu, ali vjerovatno ću početi jer imam farbanu boju kose. Mnogo mi se dopadaju maskice i mislim da su odlične, pogotovo ako se putuje negdje pa može da stane lako u neseser. Takođe, sviđaju mi se recenzije. I htjela sam da te pitam, kolika ti je dužina kose otprilike? ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши

Search this blog

Featured

Ovaj blog je umetnički izraz autora i služi samo u svrhu razmene mišljenja i iskustva. Омогућава Blogger.