Favoriti maja



Drage moje napokon dočekasmo jun i prave letnje temperature i sunčano vreme.

Kada počnu vrućine ne volim puno da se šminkam osim kad baš moram i tada biram šminku koja je lagana i u nude i roze nijansama.

Što se preparative tiče tu se takodje nisam dvoumila jer sam u zadnje vreme imala malo problema sa bubuljicama na licu. Proizvodi koji su se našli u favotitima za maj mnogo pomogli da ih se rešim.

U nastavku pročitajte šta se to našlo u majskim favoritima i zbog čega.


INGRID liquid lipstick MATT u nijansi 101 je tečni dugotrajan mat ruž koji me je oduševio svojim kvalitetom i postojanošću. Tokom maja sam ga vrlo često koristila jer je veoma postojan i nijansa je prikladna u svim situacijama. Pošto mi je pri kraju moraću da ga kupim ponovo. Ambalažu od 7 ml dobijate za 379 din, a možete ga naći na sajtu kozmetikaiparfemi.rs (gde je dostava u vrednosti od 1000 din besplatna) ili u pojedinim parfimerijama. 

Detaljnu recenziju o ovom predivnom Ingrid tečnom dugotrajnom matt ružu pročitajte ovde.



MAYBELLINE 24 karat NUDES paletu senki kupila sam u dm-u na sniženju po ceni od 975 din. U početku mi se nije puno dopala, ali posle nekog vremena sam je zavolela. Veoma mi se dopadaju senke  je nisu previše pigmentovane, a opet su pogodne i za korišćenje bez podloge. Ne truse se i sporo se troše. Jedino mi se nije promenilo mišljenje u vezi ove dvostrane četkice, kojoj definitivno nije mesto u ovoj paleti.

Detaljnu recenziju ove predivne Maybelline 
24 karat NUDES palete senki pročitajte ovde.



Golden Rose silky touch rumenilo u nijansi 206 je još jedan proizvod ove kozmetike koji vredi svaki dinar koji date za njega. Ambalaža je 6 grama, a cena je 365 din, i možete ga kupiti u bolje snabdevenijim parfimerijama. 

Uskoro ćete moći da pročitate njegovu recenziju na blogu. :)



Balea piling gel za lice sa ekstraktom lotosovog cveta je još jedan proizvod ovog proizvodjača koji me je potpuno oduševio. 75 ml proizvoda dobijate za svega 179 dinara. O kvalitetu istog neosporivo mogu reći da je izuzetan. Uprkos česticama za piling od bambusa veoma je lagan za kožu i temeljno je očisti.

Detaljnu recenziju Balea piling gela za lice sa ekstraktom lotosovog cveta pročitajte ovde.



Sapun sa dodatkom kukuruznog griza je definitivno moj favorit jer odlično radi piling kako lica tako i celog tela i ima prijatan miris. Sa potpuno prirodnim sastojcima, zato vam ih preporučujem od srca. Za svega 70 din dobijate 70gr proizvoda i možete ih poručiti porukom na njihovoj Facebook stranici Sapuni od kozijeg mleka "Zeljković" ili preko sajta http://www.sapun.rs

Detaljnu recenziju ovih predivnih sapuna pogledajte ovde.


Da li vam se dopadaju Favoriti maja?
Da li ste probale neki od ovih proizvoda?
Kakvi su vaši utisci?


25 коментара:

  1. Анониман2. јун 2017. 18:10

    Odlican post!

    http://www.mihaailo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. za taj kozji sapun sam čitala same pohvale i zao mi je sto ga i mi nemamo priliku probati. Mislim da sam imala ovaj piling za lice ili nesto od proizvoda iz te linije

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala Tina na iskrenom komentaru. Drago mi je da ti se dopadaju Favoriti.

    ОдговориИзбриши
  4. Uverila sam se juce u kvalitet Zeljkovic sapuna, i potpuno se slazem sa tobom :) Inace, mat Ingrid ruz nameravam da probam, pa mi je bas drago sto si ga pomenula ♥♥

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala draga Jana kao i uvek na iskrenom mišljenju :)

    ОдговориИзбриши
  6. odlicna recenzija! jel se puno trusi GR rumenilo?

    sonyasabo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno draga SONYA :) Rumenilo me je baš prijatno iznenadilo. Ne trusi se uopšte, biće uskoro detaljna recenzija na blogu :)

      Избриши
  7. Ovaj sapun mi prelijepo izgleda,moram priznat da sam veliki ljubitelj prirodne kozmetike i rado tome pribjegavam.A paleticu vec dugo gledam,a nikako da je uzmem.Svakako super post draga :) <3
    http://nerinnahsblog.blogspot.ba/?m=1

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман4. јун 2017. 23:07

    Odlicni favoriti, obozavam Baleine proizvode :)) <3

    Novi post https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    ОдговориИзбриши
  10. Hi. Thanks for following me. I am following you via gfc and google plus. Have a nice week 😊
    deriasworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Hi. I m following you via gfc. Would you like to follow me back ?
    deryaninsporgunlugu.com

    ОдговориИзбриши
  12. Draga post je fenomenalan. Veoma mi se dopada tvoj izbor... ljubac

    https://style-ladies.blogspot.rs/
    https://www.youtube.com/channel/UCXw5wOAoFsvU_Xj7VU5eSqQ

    ОдговориИзбриши
  13. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    ОдговориИзбриши
  14. Divan post! Ne koristim spomenute proizvode, ali sam isprobala GR rumenilo i slažem se, jako je dobro. Jedva čekam detaljnu recenziju :)
    Novo: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Search this blog

Featured

Ovaj blog je umetnički izraz autora i služi samo u svrhu razmene mišljenja i iskustva. Омогућава Blogger.