Golden Rose Silky Touch Blush-on



Drage moje kako se Golden Rose Silky Touch rumenilo našlo u mojim majskim favoritima, dosta vas je izrazilo želju da ono prvo ide na recenziju. Zato vam u nastavku  pišem kakve sam utiske stekla o ovom rumenilu.


O proizvodu:
Golden Rose Silky Touch rumenilo nijansa 206 mi nije iskreno bilo na spisku za kupovinu već sam slučajno u jednoj parfimeriji obratila pažnju na njega jer je bilo u posebnoj činijici za sniženja, a razlog za to je bio nedostatak četkice u originalnom pakovanju. Tako da sam ga ja umesto standardne cene od 365 din platila na popustu 255 din.

Neto masa proizvoda je 6 grama i dolazi zapakovano u crnu kartonsku kutiju. Ambalaža je od čvrste plastike sa providnim poklopcem na vrhu. Tekstura proizvoda je kompaktna. Na pakovanju je jasno naglašeno da je proizvod bez parabena, kao i da je dermatološki testiran.

Proizvodjač je Erkul kozmetika iz Turske, a uvoznik za Srbiju je Danijela commerce d.o.o.






Moji utisci:
Golden Rose Silky Touch rumenilo u nijansi 206 mogu okarakterisati kao veoma dobar proizvod za tu cenu. Iako sam upotrebila drugu četkicu u nedostatku one originalne koja dolazi sa rumenilom proizvod je odlično prihvatio saradnju. Mada iskreno mislim da ja tu četkicu koja dolazi inače u pakovanju ne bih ni koristila jer je suviše mala.

Rumenilo se ne trusi, lako se nadogradjuje ako iz prvog nanošenja smatrate da je preslabo. Ovu boju 206 mogu opisati kao neku tamno kajsija nijansu, a ako bi se jače nanela ličila bi na bronzanu. Mislim da je to malo diskutabilno, jer svako drugačije doživi odredjenu boju.

U svakom slučaju veoma mi se dopada ova boja jer ne volim one svetlo roze i pink boje na obrazima, jer deluju previše veštački i napadno.

Dešavalo mi se kod nekih skupljih varijanti rumenila da kad nanesem na obraze oni deluju kao da su prljavi, a ne našminkani jer se proizvod teško blenda i ne možete dozirati količinu istog. 

Kod Golden Rose rumenila to nije slučaj. Lepo se blenda i lako sami odredjujete koliki će intenzitet boje biti. 

Ja sam prezadovoljna ovim rumenilom. Sporo se troši pa verujem da će mi trajati jako dugo, što je zaista isplativo za njegovu cenu. Ova boja se lako može kombinovati i uz dnevnu i uz večernju šminku i imate svaku preporuku od mene. Ako bih morala da ocenim ovo rumenilo, dala bih mu čistu desetku.

U nastavku sam se potrudila da vam pokažem kako rumenilo izgleda u sobi i napolju na prirodnom svetlu.






Da li ste imale prilike da probate ovo GR rumenilo?
Da li delite moje mišljenje?
Kako se pokazalo kod vas?






21 коментар:

  1. Thank you for your comment on my blog!

    I follow you too! ;oD

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan post draga <3
    Pogledaj moj novi post : http://herecomesajla.blogspot.ba/2017/06/turquoise-ootd.html

    ОдговориИзбриши
  3. imala sam njihovo rumenilo iz ove linije i bila sam zadovoljna, odlicno jeftino rumenilo za svaki dan, ja san imala neko svetlo kajsija zlatno...

    xbeautyplace.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман7. јун 2017. 18:15

    Boje su odlicne!!!

    http://www.mihaailo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Ja volim kajsijaste nijanse, svidja mi se to što se lepo blenda i što može da se nadogradjuje, to je dosta bitno.
    Odličan post :)

    ОдговориИзбриши
  6. Boja je bas lepa, prirodna i neutralna, obavezno cu naći ovu nijansu, inace, kod nas je cena oko 290 dinara, pa sam ih se nakupovala u poslednje vreme :D ♥

    Jana Lukic

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga Jana, da primetila sam da se cene mnogo razlikuju što se tiče svega, ne samo ovog proizvoda.

      Избриши
  7. i love golden rose cosmetics <3
    http://magdelblog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Ah, citavog zivota kukam kako mi treba rumenilo i kako ne mogu da nadjem 'svoju nijansu'. Moracu ovo da probam, bas si me zainteresovala ovim postom :)

    Ukoliko volis nakit, svrati na Get Sparkly

    Get Sparkly - Jewelry Blog

    xoxo
    Sanela

    p.s. Zapratila sam te, uzvrati ukoliko ti se dopadne nas blog

    ОдговориИзбриши
  9. It looks great <3 I really like this shade!

    www.rakhshanda-chamberofbeauty.com

    ОдговориИзбриши

Search this blog

Featured

Ovaj blog je umetnički izraz autora i služi samo u svrhu razmene mišljenja i iskustva. Омогућава Blogger.