Kako oporaviti oštećenu kosu u salonu - moje iskustvo




Danas vam pišem jedan malo drugačiji post o nezi kose. Godinama sam eksperimentisala na svojoj kosi, menjajući joj oblik dužinu,a najviše boju. To je na njoj ostavilo trajna oštećenja, koja nažalost ni jedan regenerator,maska ili drugi drogerijski proizvod nije mogao trajno popraviti. 



Dugo sam razmišljala kako bih mogla trajno rešiti problem oštećene kose i ispucalih krajeva. Znam da je jedno od rešenja bilo da kosu drastično skratim, a to nisam nikako želela. Ispobavala sam razne preparate za negu i oporavak kose prilikom pranja i nakon njega. Bilo je tu dosta kvalitetnih proizvoda, koji su moju kosu činili mekom, i pomogli mi da je raščešljam, ali kada bi se kosa osušila, njena struktura je opet bila poput slame, suva i dehidrirana. 

Pre nekog vremena sam na internetu naletela na članak u novinama o čudesnom tretmanu, koji oporavlja kosu za jedan dan, a koriste ga i svetske poznate ličnosti. Raspitala sam se i doznala da je taj preparat dostupan i kod nas u boljim frizerskim salonima, a u pitanju je OLAPLEX. A šta je to zapravo?

OLAPLEX je jedinstven hemijski sastojak, koji ne sadrži silikon ni ulje, iza kojeg stoje godine ozbiljnog istraživanja u prestižnim laboratorijama. Njegova jedinstvena formula, koju su razvili Dr Erik Presli I Dr Krejg Hokerda, omogućava mu da veže popucale disulfidne veze u kosi za vreme i posle hemijskog tretmana, čineči ih snažnijima nego što su bile pre.

Ovaj tretman postoji u tri oblika:
Olaplex 1 ubacuje se prilikom farbanja ili tretiranja kose nekom drugom metodom, u mom slučaju meliranjem. a može se koristiti i samostalno.
Olaplex 2 služi za obnovu strukture unutrašnjosti dlake i trajno popunjava oštećenja. Koristi se pre šamponiranja kose, a može služiti i kao losion prilikom šišanja. Najbolji efekat se postiže korišćenjem oba tretmana, a isključivo u frizerskom salonu.
Olaplex 3 je tretman koji možete nanositi kod kuće jednom nedeljno, i zamena je za kvalitetniji regenerator za kosu. 



Ja sam rešila da svoju kosu prepustim iskusnim majstorima svog zanata u frizerskom salonu Selfie iz Niša, a pored tretmana OLAPLEX-om promenila sam i boju kose. Drage dame ako ste iz Niša, ili vas put nanese na jug, nemojte propustiti da svratite u ovaj salon, jer ćete kao i ja biti prezadovoljne. Na slikama ispod pogledajte kako je moja kosa izgledala pre tretmana i meliranja, i nakon toga.



Moja kosa je sada mekana i svilenkasta na dodir, ima izuzetan sjaj, oštećenja su sanirana, i lako se oblikuje nakon pranja.


Za kraj posta vam moram napomenuti da je ovaj tretman Olaplex-om trajan,odnosno traje jako dugo, a preporučije se ponavljanje kad primetite da kosa više nije mekana kao pre, i oštećenja nastanu ponovo, usled npr korišćenja prese ili fena.


Kako vi rešavate problem oštećene kose?
Da li imate iskustva sa Olaplex tretmanom i kakvi su vaši utisci?





8 коментара:

  1. Odličan post, baš ti je super ispalo,vidi koliko kosa izgleda zdravije ♥

    http://tinabeautyfashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Tina, ne mogu ti opisati koliko sam srećna što sam napokon pronašla nešto što će mi opraviti kosu. Više ništa ne eksperimentišem, bar što se kose tiče :)

      Избриши
  2. Dobra je znati ovo, definitivno cu probati!
    xx
    www.glitterxgoth.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post, ti si prelepa i kosa ti je takodje savrsena! Ja sam radila balayage sa olaplexom, hmm, sta je znam, blans je svoje ucinio ipak... Ali bih rado isprobala ovaj tretman u kucnoj atmosferi :)

    frauleind.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala ti puno, ja nisam smela da stavljam blanš na celu dužinu kose, jer mi je već bila dosta oštećena. Olaplex je meni baš dosta oporavio kosu, ali ipak nisam smela da rizikujem toliko oštećenje.

    ОдговориИзбриши
  5. Divnu kosu imas! http://svetlepotebyandjela.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Search this blog

Featured

Ovaj blog je umetnički izraz autora i služi samo u svrhu razmene mišljenja i iskustva. Омогућава Blogger.