Golden Rose Ice Chic lak za nokte




Danas vam drage moje pišem jedan veseli, šareni post, kako bi sa odličnim raspoloženjem ušli u prolećno šašavilo. Dok sve jedva čekamo da izadjemo i uhvatimo što više prve toplije zrakove sunca, ja vam predstavljam divne lakiće Golden Rose Ice Chic ,za koje verujem da će biti kako prolećni, tako i pravi letnji hit.


 Golden Rose Ice Chic lakove za nokte možete pronaći u zaista velikom dijapazonu boja, a ja vam predstavljam ove četiri. Da bi vam što vernije predstavila boju ova četiri laka imala sam veliku pomoć moje male Dunjice, koja je pažljivo birala boje na svojim noktima, baš kao leptir koji bira boju cveta na kome će sleteti. 



Dunjana na noktima ima  Golden Rose Ice Chic lakove br. 28 i br.12, u roze i bež boji, dok ja na svojim imam br. 44 i br.73, odnosno lakove u bordo i tirkizno zelenoj boji.





 Golden Rose Ice Chic lakovi dolaze u jako lepoj, kockastoj i elegantnoj ambalaži. Na svakom od njih je na poledjini jasno obeležen broj, pod kojim se odredjena nijansa laka nalazi. Kada se gornja nalepnica ukloni, ispod nje je jasno odštampan sastav prizvoda, što je jako praktično. Poklopac je u crnoj boji, lako se otvara i zatvara i nema neželjenog prosipanja. U ambalaži se nalazi 10,5 ml proizvoda.




Četkica mi se jako dopada, nije ni prevelika, ni premala, te se lak lako nanosi na nokte. Gustina je odlična i lak se jako brzo suši. Sve boje lakova su jako pigmentovane,ali je moja preporuka je da ipak nanesete lak u dva sloja, kako bi boja bila intenzivnija i lak postojaniji. Kada se osuši ima led efekat, i visoki sjaj, kao da ste upravo ispolirali deblji sloj stakla u boji. Sve boje su predivne i ne bih mogla da se odlučim koja je najlepša. Uprkos tome što završavam razne poslove po kući, i ruke su mi stalno u vodi, lak bez problema moze izdržati na noktima do četiri dana ako je premazan u dva sloja.
Lakovi se lako skidaju bilo kojim odstanjivačem laka,koji ste prethodno naneli na tufer. Preporučujem vam da koristite uljani skidač laka ili onaj bez acetona.
 Cena Golden Rose Ice Chic lakova varira u zavisnosti od prodajnog mesta,gde možete kupiti Golden Rose proizvode, otprilike po ceni od 150- 180 din. Lakovi su dermatološki testirani. Uvoznik za Srbiju je Danijela commerce.





Krajnji utisak mi je da su ovi lakovi jako lepi, kvalitetni i po pristupačnoj ceni, te vam preporučujem da ih isprobate.  Dunja i ja smo ih sa uživanjem ispobale i koristimo ih i dalje.


Da li vam se dopada ovo malo prolećno šarenilo?

Koje boje vi birate da ponesete na svojim noktima ovog proleća?






4 коментара:

  1. Fantastican post! Drago mi je sto sam otkrila tvoj blog, predobar je! *----*
    Poseti moj blog, mnogo bi mi znacilo: http://darkdiaryd.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, drago mi je da ti se svidja! Blog ti je super, i teme su jako zanimljive, naročito Teorije zavere :)

      Избриши
  2. Meni su ovi lakovi preslatki, prvo ambalaza, pa onda i boje savrseni su.
    12 je moj favorit ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Jana! Odlične su postojanosti,što je meni pored boje veoma bitno!

      Избриши

Search this blog

Featured

Ovaj blog je umetnički izraz autora i služi samo u svrhu razmene mišljenja i iskustva. Омогућава Blogger.