Loreal Extraordinary Clay maska i šampon za kosu-zajednička recenzija





Pozdrav svim mojim ljubiteljima lepote! Današnji post posvećujem nezi kose. Jako dugo sam imala problem da pronadjem neki preparat za kosu,koji će bar trenutno rešiti problem preteranog mašćenja u korenu,iliti preteranog lučenja sebuma. Zato vam danas predstavljam deo kolekcije za negu kose Loreal Extraordinary Clay masku i šampon za kosu,čiji se efekat vidi već nakon prvog korišćenja. Pročitajte moje utiske u nastavku teksta.





Loreal Exraordinary Clay maska nam dolazi u jako lepom okruglom pakovanju i  zelene je boje, kao i cela ta kolekcija.Pakovanje je 150 mililitara i trenutno je na snizenju u skoro svim snabdevenijim prodavnicama po ceni od oko  400 din.






Maska sadrži tri vrste gline koje imaju funkciju da apsorbuju višak masnoće,kao i da hidriraju kosu. Pored gline maska sadrži i glicerin i maslinovo ulje. U sastavu ima i eukaliptus,pa tako i miriše. Meni se jako dopada miris. Struktura je kremasta i lako se nanosi na kosu,što je isto još jedan pozitivan utisak.







Pre nego počnete da nanosite masku potrebno je da pripremite rukavice(najbolje kao za farbanje) i češalj. Rukavice su potrebne jer se glina odmah suši, te na rukama i ispod noktiju mogu se zadržati ostaci maske koji se teško skidaju sa ruku. Veoma je važno da napomenem da se maska nanosi pre pranja i šamponiranja, na suvu kosu. Nakon što kosu raščešljam rukavicama nanesem masku na teme,odnosno koren kose i očešljam dobro kosu, kako bi maska bolje prišla korenu.
Masku sam prvi put držala na kosi nekih pola sata,a sledeći put čak skoro dva sata,i to je dalo mnogo bolje rezultate. Kako se maska sušila,imala sam osećaj da hladi i smiruje kožu. Isprala sam masku mlakom vodom. Moj sveopšti utisak je da ova Loreal Extraordinary Clay maska zaista pomaze rešavanju mog problema masnog temena. Oduševljena sam mirisom i teksturom i sigurno ću je još dugo koristiti. Ovom proizvodu dajem ocenu 9/10,samo zbog toga jer mi malo smeta što se moraju nositi rukavice prilikom nanošenja. Još bolji efekat se postiže u kombinaciji sa šamponom, čija recenzija sledi u nastavku.






Loreal Extraordinary Clay šampon dolazi u manjoj ambalaži od 250 mililitara ili većoj od  400 mililitara.Cene se kreću za manju oko 250 dinara,odnosno za veću oko 330 dinara. Kao i maska obogaćen je u sastavu trima vrstama gline i eukaliptus. Obzirom da sam dugo i bezuspešno isprobavala razne preparate,bila sam skeptik po pitanju ovog šampona. Prvo sam kupila manju ambalažu i oprala sam kosu nekoliko puta. Svaki put je rezultat bio besprekoran. Kosa mi je napokon bila zaista čista posle pranja. Kada sam rešila da probam masku nisam odolela da kupim ovu i veću ambalažu šampona.






Ambalaža je takodje u mojoj omiljenoj zelenoj boji i praktična je za upotrebu.Kao što vidite i na slici poklopac je jako čvrst i neće doći do prosipanja,u slučaju da ga morate poneti sa sobom. Mada vam za putovanje ipak preporučujem ambalažu od 250 ml. Tekstura proizvoda je mlečna i lako se utrljava u kosu,stvarajući divnu penu. Dovoljno je staviti jako malu količinu na dlanove. Ono što sam primetila prilikom korišćenja i želim da vam naglasim,je to da ako rešite da šampon koristite samostalno,moguće je da će biti potrebno da kosu šamponirate dvaput.Ako koristite u kombinaciji sa maskom,kada isperete masku dovoljno će biti jedno pranje šamponom. Kao i maska,miriše na eukaliptus,ali mnogo,mnogo blaže. Kada operem i osušim kosu,jasno se vidi da je masnoća uklonjena i kosa zaista izgleda čisto. Korišćenjem Loreal Extraordinary Clay maske i šampona u kombinaciji  kosa mi se ne masti četiri dana i ima jako lep volumen i sjaj! Tako da ovaj predivan proizvod zaslužuje  od mene ocenu 10/10,te vam ga od srca preporučujem.



Drage dame,da li ste vi probale neki od ova dva proizvoda?
U jednom od  postova koji slede pročitajte šta ja koristim za omekšavanje i negu suvih krajeva kose!







5 коментара:

  1. Ova linija definitivno nije namenjena mojoj kosi, ali mi se jako dopala recenzija :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Magični svet lepote7. март 2017. 13:11

      Hvala Jana!Drago mi je da ti se svidja!Biće još puno toga na recenziji,ovo je tek početak!

      Избриши
  2. Nisam probala jer mi Lorealova kozmetika za kosu ne odgovara. Sjajan post. :)

    ОдговориИзбриши

Search this blog

Featured

Ovaj blog je umetnički izraz autora i služi samo u svrhu razmene mišljenja i iskustva. Омогућава Blogger.