INGRID INTENSIVE CURL- Maskara za magičan pogled! / Recenzija


Drage moje, ako sada čitate ovaj post onda verujem da ste veliki ljubitelj šminke i kozmetike, baš kao i ja. Već sam mnogo puta govorila da su oči ogledalo duše. Od njih ništa ne možete sakriti ni bol, ni radost, ni sreću, ni tugu. Ali i kad smo srećne i tužne uvek možemo diskretno, sa ukusom dodati malo šminke na oči. Tek onako, da damo sebi oduška.  Bar jedan, mali trenutak za nas, u skrivenom kutku ovog magičnog sveta. Ipak smo mi žene, možemo sve.

Postoji jedan sajt za koji verujem da bi svaka od nas mogla da pronadje taj mali poseban kutak i odvoji malo vremena za sebe. Zovu ga kozmetikaiparfemi.rs. Ako slučajno niste čule za njega, pa drage moje, ne znate šta ste propustile. 

Recite mi molim vas, gde naći povoljnu i kvalitetnu šminku i kožmetiku, a da vam je donesu u ruke dok pijuckate kaficu u toploj foteljici? Pritom napolju temperatura u minusu. Još kad ostvarite porudžbinu iznad 1000 rsd dobijate besplatnu dostavu. Takodje, ako ih kontaktirate telefonom vrlo ljubazni operateri rado će vas posavetovati oko samog odabira proizvoda.

Od ovih divnih ljudi sam ponovo dobila na testiranje paket Ingrid proizvoda čiji ste sadržaj mogle videti ako me pratite na Instagramu. Neke proizvode još uvek isprobavam, a za neke već pouzdano mogu reći mišljenje i utiske. Zato sam danas rešila da vam pokažem prvi proizvod iz paketa. Reč je o INGRID INTENSIVE CURL ultimate look maskari*.

*Svi proizvodi su PR uzorci, što nikada nije i ne može uticati na moje konačno mišljenje o njima.


INGRID INTENSIVE CURL maskara dolazi u crnom duguljastom pakovanju, zapremine 12 ml. To je odlična mililitraža za jednu maskaru, ali i za mene koja inače maskare čini mi se, prebrzo potrošim.

Četkica je ovalna, silikonska i fleksibilna. To mi se od starta dopalo jer se lako manipuliše istom. Možete trepavice raščešljati kako vama odgovara., po potrebi ih uviti više ili manje. Ne stvara grudvice i lako se može nadogradjivati.

U sastavu sadrži keratin, za koji znamo da pospešuje rast i gustinu trepavica. Zbog svoje intenzivno crne boje  i fleksibilne četkice mislim da odgovara svakoj dami, bez obzira na dužinu ili oblik trepavica. Minimalno nanošenje iste bukvalno otvori pogled. 

Za razliku od nekih maskara koje i sada imam, prijatno me je iznenadilo to da je i sama sadržina bez mirisa. Mislim da je to kod bilo koje maskare sasvim suvišno. Odlično će se uklopiti i uz svedenu šminku, ali i uz dramatični look.

 


Krajnji rezultat nakon nanošenja ove maskare su savršeno raščešljane i uvijene, izrazito crne trepavice sa puno volumena. Zaista nisam uspela da joj pronadjem ni jednu manu. Može se reći da je ovo ljubav "na prvi pogled".

Preporučujem vam da ako budete imale priliku obavezno probate ovu maskaru. Verujem da za 425 rsd, koliko košta na sajtu kozmetikaiparfemi.rs može parirati mnogo skupljim brendovima. To je još jedan dokaz da uvek možete pronaći povoljne, a kvalitetne proizvode. U isto sam se lično uverila bezbroj puta.


Da li ste probale Ingrid maskare?
Koja vam je omiljena?

Do sledećeg posta,
ljubi vas vaša M.
💖💖💖

13 коментара:

  1. Ja sam neko ko obozava ingrid maskare! Konkretno ovu nusam probala, vec onu 'zelenu' i odlicna mi je. Ova je jako interesantna i izgleda korisno! Divna recnezija draga!
    Odlicne fotografije!

    Visit me, Malefica

    ОдговориИзбриши
  2. Odlična recenzija. Jako mi se svidja četkica i moram obratiti pažnju na ovu maskaru.

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam probala ingrid maskare, ali mi se dopada jako cetkica, ne sumnjam da je dobra, tako da mislim da cu je kupiti kada potrosim trenutnu... :)

    Ako zelis zaprati, nova sam, uzvraticu, samo ostavi komentar... :D

    Novi post
    https://sassyprimadonna.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam probala, jer ne volim bas experimentisati sa maskarama, ali mislim da cu probati ovu

    Pratim tvoj blogg, nadamm se da ces i ti moj posjetit i da ces uzivati na istom

    https://ecarlfashion.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  5. Maskara mi deluje jako fino, mada moram da priznam nisam je probala, ali sam čula dosta pohvala na njen račun. Što se tiče sajta, posetila sam ga par puta i imaju dosta širok asortiman i jako lepe proizvode. ❤️

    Novi post je na blogu: The girl named Ana ❤️

    ОдговориИзбриши
  6. Divan post draga :) sve si lepo i detaljno objasnila <3 probala sam samo jednu Ingrid maskaru i svidela mi se. Ova ima baš lepu četkicu. :*

    ОдговориИзбриши
  7. Predivan post, draga. Na žalost kod nas u Bosni nema da se kupe Ingrid proizvodi, ali jednom sam probala njihov serum za kosu u spreju i zaista sam oduševljena koliko je čaroban ^_^
    Fotkice su predivne ^_^
    Želim ti ugodnu i produktivnu sedmicu :*

    ОдговориИзбриши
  8. Divaan post! Slike su fantasticne :)
    Ako zelis da se medusobno folujemo, ostavi komentar na zadnjem postu i klikni ako nades vremena na linkove na kraju --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2018/02/elegant-winter-outfit-zaful-rosegal.html

    ОдговориИзбриши

Search this blog

Featured

Ovaj blog je umetnički izraz autora i služi samo u svrhu razmene mišljenja i iskustva. Омогућава Blogger.