INGRID Bronzer HD Beauty Innovation za savršeni bronzani ten



Uprkos tome da trenutno uživamo u prijatnim toplim danima i prvim znacima proleća, do leta ima još dosta vremena. Međutim, ne moramo čekati leto kako bi naš ten izgledao preplanulo i sveže. Dobar bronzer može mnogo popraviti stvari, te preplanuli ten možete dobiti za par sekundi.

Na našem tržištu postoji bezbroj proizvoda kojim bi trebalo da se postigne bronzani efekat na koži ali da li je zaista tako? Vremenom se proizvodi koji zaista vrede izdvoje iz mase istih, pa se za njih čuje mnogo pozitivnih kritika.

Danas vam pišem o jednom takvom proizvodu koji prosto ne može razočarati. U pitanju je INGRID Bronzer HD Beauty Innovation*.

*(Ovaj proizvod je PR uzorak ali to nije ni u kom slučaju uticalo na moje krajnje utiske o njemu).


Divni ljudi sa sajta kozmetikaiparfemi.rs omogućili su mi da isprobam INGRID Bronzer HD Beauty Innovation te vam danas prenosim svoje iskrene utiske o njemu.



INGRID Bronzer HD Beauty Innovation je puder za lice sa bronzanim efektom. Dolazi u ambalaži od čak 25 g, te ga osim za lice možete koristiti i za telo. Ambalaža je veoma čvrsta i kvalitetno odrađena sa providnim poklopcem. Prilikom zatvaranja se čuje "klik", što je znak da će vam poklopac sigurno dugo držati svežinu proizvoda.

Tekstura je svilenkasta, kompaktna i minimalno  se trusi prilikom nanošenja. Ovaj proizvod me je oduševio nakon prvog korišćenja. Kada se otvori pakovanje na proizvodu se nalazi utisnuta ruža, a ono što je najbolje i sam proizvod miriše na ružu. Moram reći svaka čast proizvođaču na originalnosti. Nisam mogla da se odlučim da li pre da mirišem ili da probam. 


Već tokom prvog nanošenja sam primetila da je dovoljna minimalna količina da se postigne bronzani svetlucajući efekat. Lako se blenda i nadograđuje, samo pazite da ne preterate. Nanosi se vrlo lako u par poteza četkicom i ten odmah deluje svežije, zdravije i odmornije. Odličan je i za konturisanje lica, ali i za telo.

Po mom mišljenju mogu ga koristiti i devojke sa svetlijim tenom jer će njime odlično naglasiti konture lica, ali i devojke sa tamnijim tenom koje će samo korišćenjem bronzera postići savršeni efekat preplanulosti i blistavosti.


Imam osećaj da se nikada ne može potrošiti. Sigurna sam da će mi trajati do leta kada planiram da ga prošetam i do mora. Bronzer  mi budi uspomene sa letovanja, podseća na sunce, vrele letnje dane, na duge šetnje peščanim plažama. Bronzer, maskara i crveni ruž su uvek dobitna kombinacija kojom cete izmamiti uzdahe! Pa kako mu odoleti?!


Ovaj proizvod je definitivno postao moj favorit, jer je verujte mi, jedan od retkih proizvoda gde kvalitet nadmašuje cenu. 

Trenutno je na sniženju i njegova cena sa sniženjem iznosi 549 RSD (puna cena 689 RSD). Zar ćete propustiti priliku da imate u svom neseseru jedan ovako divan proizvod?

Ovaj proizvod možete pronaći na sajtu kozmetikaiparfemi.rs, gde na porudžbinu iznad 1000 RSD dobijate besplatnu dostavu.




Da li ste koristile HD Beauty Innovation INGRID Bronzer ?
Kakva su vaša iskustva?

Do narednog posta,
ljubi vas vaša M.
💖💖💖








1 коментар:

Search this blog

Featured

Ovaj blog je umetnički izraz autora i služi samo u svrhu razmene mišljenja i iskustva. Омогућава Blogger.