EVELINE KOZMETIČKI SET- MASKARA I SERUM ZA TREPAVICE



Do Nove Godine ostalo je još svega nedelju dana. Grad sija od ukrasa i lampi u svim bojama. Snega nema ni na vidiku i prija ova temperatura oko nule prvih dana kalendarski nam došle zime.  Smeta mi što svi negde zadihano žure. Ne zastanu, ne okrenu se ni na tren. Tek za vikend se oseti dašak novogodišnje euforije i mogu se videti gužve na ulicama i u kafićima. 

Ja sam dete u duši. Volim praznike, razmenjivanje poklona i kićenje jelke. Ne ostajem imuna ni šopingu i novogodišnjim sniženjima ”u pola cene“, bar koliko mogućnosti dozvole. Dok svi negde jure ja zastanem i divim se okićenom gradu, šljokicama, blještavim svetiljkama. Divim se duši ovog grada. 

U skladu sa raspoloženjem donosim vam recenziju jednog kozmetičkog seta za trepavice uz pomoć kojeg vam veštačke trepavice neće biti potrebne ni u novogodišnjoj noći, osim ako ih baš ne preferirate. Ako želite saznati detalje, nastavite čitati :)




EVELINE KOZMETIČKI SET sadrži Volume Celebrities Noir maskaru i Sos serum 5 u 1 za trepavice sa argan uljem. Odavno sam imala želju da probam Eveline serum za trepavice, a sada je bila odlična prilika. Pronašla sam ga u dm drogeriji na sniženju, ali moram priznati da se i sa punom cenom i više nego isplati kupiti ga u setu sa maskarom.  Platila sam ga 595 dinara (puna cena 849 dinara). Zapremina i maskare i seruma je po 10 ml što je takodje obećavalo da treba probati ove proizvode.



Eveline Sos 5u1 serum za regeneraciju trepavica je proizvod koji planiram da testiram na duže staze i ponovim kupovinu. Trepavice su mi se dosta iskrzale i sklone su povremenom opadanju. Zato sam rešila da im pružim dodatnu negu. 

Za nedelju dana od korišćenja ne primećujem neku veliku promenu što se tiče same regeneracije trepavica. Smatram da je za to potrebno duže vremena. Serum je odlična kombinacija sa bilo kojom maskarom, ali videćemo kakve će rezultate dati tokom daljeg korišćenja.

Što se teksture tiče serum ima belu mlečnu teksturu koja se lako nanosi na trepavice i vrlo brzo se suši nakon nanošenja. Nakon toga možete naneti željenu maskaru, ili ne naneti je uopšte. Aplikator je odličan za nanošenje proizvoda, u obliku je ovalnog češljića. Detaljnu recenziju ovog Eveline sos 5u1 serumu vam ostajem dužna dok ga ne testiram u potpunosti :)





Eveline  Volume Celebrites maskara je pravo otkriće. Izrazito je crne boje. Četkica je mala i ovalna i sužava se pri sredini. Odlično raščešljava trepavice, ali im daje i predivan volumen i gustinu. Ima sve što svaka žena traži od jedne maskare. 

Po prvi put se susurećem sa Eveline maskarama, ali sigurno ću probati da je pronadjem i samostalno kad je više ne bude bilo u setu. Prezadovoljna sam ovom kupovinom.


Ono što je mene oduševilo prilikom korišćenja i seruma i maskare u kombinaciji je volumen koji se dobija kao rezultat. Trepavice su tako podignute i guste da vam ja rečima ne mogu opisati. Nisam uspela zbog lošeg vremena da lepo uslikam efekat na trepavicama. Prvom prilikom postavljam fotografije na Instagram :)

Pisala sam vam skoro o Avon Luxe maskari, ali ovaj Eveline set je pomenutu maskaru ostavio u potpunoj senci. 

Preporučujem vam da požurite i iskoristite sniženje. Nabavite svoj primerak ovog Eveline seta jer su količine ograničene.



Da li ste već probale neku Eveline maskaru ili serum za regeneraciju trepavica?
Kakvi su vaši utisci?

Do sledećeg posta,
Ljubi Vas Vaša M.
💗💗💗

5 коментара:

  1. Obožavam Eveline proizvode tako da ne sumnjam da su i ovi odlični, iako nisam probala. Divan post i fotografije! ♥♥♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post! Nisam do sada probala serum za trepavice, ali ću to sigurno učiniti, jer posle ovako divnog posta ne sumnjam da je odličan.

    http://chiccappuccino.blogspot.rs

    xoxo

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam ništa probala od Evelina,ali tvoja recenzija mi se veoma dopala. Baš ću obratiti pažnju na ovaj brend. Odličan post draga!

    ОдговориИзбриши
  4. Inače volim Eveline kožmetiku, ali nikako nisam naišla na ovaj proizvod! U svakom sličaju moram ga probati! :) :*

    https://bodyfashionblender.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. I have never tried the kind of mascara where you've got one for the volume and one for the colour bt I've heard that these are really effective :) great post! holiday greetings from the hotel seis
    Claudia

    ОдговориИзбриши

Search this blog

Featured

Ovaj blog je umetnički izraz autora i služi samo u svrhu razmene mišljenja i iskustva. Омогућава Blogger.