Gliss Ultimate Repair promo paket za kosu sa torbicom





Često se zapitam da li zaista ima potrebe za ovolikom kupovinom kozmetike i šminke. kada pomislim imam dovoljno naletim na nešto interesantno. Zbog toga vam pišem o jednom divnom "ulovu" Gliss-ovih proizvoda na koje sam naletela u dm-u. Trenutno su svi Gliss proizvodi za kosu sniženi  kako pojedinačno tako i u kompletu, tako da sam ja presrećna zbog ove kupovine.


Obzirom na to da sam već koristila Gliss ultimate repair proizvode, a torbica u kojoj su bili upakovani je zaista predivna morala sam da kupim ovaj paket. 


Gliss Ultimate Repair paket proizvoda trenutno na sniženju u svim dm drogerijama košta 869 dinara ili oko 7 evra. U paketu se nalazi predivna crna torbica i u njoj dva šampona i jedan regenerator za kosu. Ova kolekcija je namenjena suvoj i oštećenoj kosi.

U nastavku pogledajte kako izgleda torbica i pročitajte kako sam zadovoljna šamponom i regeneratorom.



Gliss Ultimate Repair šampon za kosu dolazi u crnoj plastičnoj ambalaži od 250 ml. Tekstura proizvoda je svilenkasta, tečna i lako se utrjlava na kosu. 

Šampon miriše na badem i kokos i ja sam mirisom oduševljena. Kod ovog šampona mi se posebno dopada što kosa miriše dugo nakon pranja. 

Kosa je čista do tri dana i što mogu da pohvalim ne masti mi se brzo koren kose, a dugo sam imala taj problem preteranog lučenja sebuma. Meni je dovoljno jedno šamponiranje. Kada ponovim postupak kosa zna da bude previše lepršava kada se osuši, a to ne volim nikako. Šampon je pogodan kao što sam navela iznad za svakodnevno pranje suve, tretirane ili oštećene kose.


Gliss Ultimate Repair regenerator dolazi u identičnom crnom pakovanju kao šampon sa okrenutim poklopcem na dole. Zapremina ovog regeneratora je 200 ml. 

Ima identičan miris kao šampon i koristi se nakon pranja kose. Meni se regenerator najdelotvornije pokazao kada kosu obrišem peškirom pa tek onda nanesem po potrebi proizvod na celu dužinu kose, osim korena. Raščečšljam kosu četkom i ostavim da regenerator deluje pet minuta. Zatim kosu izdašno operem. Gliss ultimate repair regenerator pogodan je  za korišćenje kod suve, tretirane ili oštećene kose.

I šampon i balzam sadrže keratin, pantenol i glicerin koji obnavljaju oštećenja na kosi kao što su farbanje i tretiranje kose ili upotreba prese, fena.

Pojedinačna cena ovih proizvoda je ako se ne varam, oko 220 dinara (2 evra) na sniženju u dm drogerijama. Mogu se pronaći u još jednoj varijanti gde se dobijaju dva šampona i balzam iz nove Gliss fiber therapy kolekcije sa ljubičastom torbicom. Takodje komplet košta 869 dinara (7 evra). Gliss je nemački brend firme Schwarzkopf & Henkel.

Pratite Facebook stranicu Magični svet lepote blog  i lajkujte ako vam se dopada. Uskoro ću organizovati darivanje gde će jedan od poklona biti drugi (naravno ne korišćeni) šampon iz ovog paketa :)

Da li ste probale neki Gliss Ultimate Repair preparat za kosu ili neki drugi od ove marke?



12 коментара:

  1. Ja obozavam ovu kolekciju, meni se ona najvise dopada od svih koje je Gliss izbacio :) A sa ovom torbicom, cista navlakusa da nam izvuku novac :D Mada je neodoljiva ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Kako mi se dopada taj set. Mislim da je odličan i ako nađem nekoga da mi kupi u DM-u, svakako ću uzeti ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  3. Odlično, što prije letim u dm po ovaj preslatki paketić.
    Inače nisam probala Gliss proizvode, ali sam čula dosta dobrih komentara na račun istih, veselim se probati. ☺
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post i recenzija, slike su prelepe, a što se tiče proizvoda nisam ga probala ali bih mogla, ne deluje loše :) <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши
  5. Ja sam neko ko odavno koristi, gotovo sve glisofe proizvode, i uvek se radujem citanju recenzija na istu temu, jer naprosto volim da cujem misljenje svojih dragih koleginica o meni omiljenim proizvodima. Sjajna recenzija, ovaj paket je predivan, sama ova torbica je veoma simpaticna i verujem da ce ti odlicno sluziti. Odlican post draga Marija!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши

Search this blog

Featured

My Instagram

Ovaj blog je umetnički izraz autora i služi samo u svrhu razmene mišljenja i iskustva. Омогућава Blogger.