INGRID Smoothing & Mattifying podloga za šminku




Drage moje na moje veliko zadovoljstvo ostvarila sam divnu saradnju sa kompanijom Obradović. Dobila da testiram pet proizvoda dekorativne kozmetike sa njihovog sajta kozmetikaiparfemi.rs i svoje iskrene utiske podelim sa Vama.

Pre nego što pročitate recenziju želim da pohvalim ovaj divan tim ljudi koji su mi izašli u susret i u roku od dva dana paket je bio na mojoj adresi.

Dostava sa sajta kozmetikaiparfemi.rs je besplatna širom Srbije kada poručite kozmetiku u vrednosti od 1000 dinara. Takodje telefonom možete dobiti adekvatnu pomoć ili preporuku oko odabira. 

Ako želite da i tokom leta nosite šminku, a da pritom ne brinete da li će se ista razmazati vreme je da  u svom neseseru nabavite INGRID Smoothing & Mattifying podlogu za šminku.



INGRID Smoothing & Mattifying podloga za šminku je jedna od tri podloge za šminku koju možete pronaći u ponudi na sajtu kozmetikaiparfemi.rs. 

Ingrid podloga za šminku nam dolazi u providnoj staklenoj ambalaži od 30 ml koja podseća na ambalažu za tečni puder. Na vrhu ima dozer sa pumpicom. Cena ove podloge na sajtu je 695 dinara. Svi proizvodi su dermatološki testirani. Zemlja porekla je Poljska.



Reči proizvodjača :

Ingrid podloga za šminku osigurava savršen izgled kože. Smanjuje vidljivost pora na koži i sitnih linija, čineći kožu glatkom, hidriranom i malo čvršćom. Koža dobija ujednačeni, matirani ton i postaje svilenkasto glatka i meka na dodir. Podloga je preporučljiva za sve tipove kože. Efekat: svilenkasto glatka i matirana šminka koja ostaje savršena tokom dužeg vremena.

Moji utisci o proizvodu:
Već nakon prvog korišćenja bila sam oduševljena ovom podlogom za šminku. Nanela sam je ujutru kada sam se pripremala za posao i onda se našminkala kao i obično. Primetila sam da nakon nanošenja podloge možete koristiti i puder manje pokrivne moći efekat će biti izvanredan. 

Testirala sam INGRID Smoothing & Mattifying podlogu za šminku više puta tako što sam prilikom šminkanja koristila pudere različitih brendova. Uprkos visokim temperaturama i činjenici da sam na licu imala tečni puder i rumenilo, svaki put od ujutru do uveče šminka je ostala na svom mestu. 

Kako imam masnu T-zonu očekivala sam da će u nekom trenutku doći do prosijavanja i u tobici sam za "svaki slučaj" nosila kameni puder, ali ni jednom nisam imala potrebu da ga koristim. 

Obzirom na to da je podloga gelasto svikenkaste teksture veoma lako se nanosi na kožu. U sastavu Ingrid podloge za šminku nalazi se kako kaže proizvodjač nova generacija elastomera i silikona. 

Iako je moja koža povremeno i  veoma osetljiva proizvod mi nije izazvao nikakve alergijske reakcije, već naprotiv moja koža je dodatno hidrirana. Najlakše mi je da podlogu nanesem prstima. Mislim da će mi bočica dugo trajati jer nije potrebna velika količina proizvoda da se nanese na lice.

Veoma mi se dopalo što se dejstvo podloge vidi odmah nakon nanošenja. Koža na licu postaje matirana, zagladjena i sve pore su popunjene. Takodje daje prijatan i osvezavajući efekat i uopšte ne opterećuje lice.
Ako bih morala da ocenim INGRID Smoothing & Mattifying podlogu za šminku moja ocena bi bila čista desetka.




Ako se pitate koja je tajna profesionalnih šminkera za savršeni mejkap onda je to kvalitetna podloga za šminku.

Dugo sam koristila podlogu za šminku drugog mnogo skupljeg brenda koja je iskreno bila prosečna što se kvaliteta tiče, a onda sam otkrila Ingrid i od srca Vam preporučujem da je isprobate.

Da li koristite podlogu za šminku?
Da li ste probale INGRID Smoothing & Mattifying podlogu za šminku?
Kakvi su Vaši utisci?


21 коментар:

  1. great post , ım a new follower on your beautiful blog...

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post,nisam do sada probala ove proizvode ali kupiću ih ili naručiti! Čine mi se kao odlični proizvodi!♥
    Objavila sam novi post pa bi mi bilo drago kada bi ga pročitala i ostavila svoje mišljenje u komentru. Hvala puno!♥
    http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/moj-zivot-moja-pesma-1day.html

    ОдговориИзбриши
  3. Draga odličan post zapratila sam te nadam se da ćeš uzvratiti !
    Novi post bilo bi mi i više nego drago da pročitaš https://hisandherway.blogspot.ba/ ❤

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam cula za ovaj proizvod ali hvala na preporuci! :)
    Slike su jako lepe, bas si se potrudila oko ovog posta.

    Novi post na mom blogu
    https://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Mnogo mi se dopada. Samo mi je žao što ne mogu da poručim sebi nešto tako, pošto sam iz BiH-a, ali ukoliko budem imala prilike, sigurno hoću. Nadam se da ćemo čuti pozitivne stvari i o ostala 4 proizvoda ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  6. Odlicna recenzija draga <3 ja sam narucila onu zelenu, protiv crvenila :)

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post! Znaš li da li šalju i u BiH?

    Follow for follow - https://beautycornerbyemina.blogspot.ba/ ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno Emina. Nisam sigurna da li šalju van Srbije, ali budi slobodna i pošalji upit, tj popuni formular ovde: https://www.kozmetikaiparfemi.rs/kontakt
      Sigurna sam da će ti odgovoriti u što kraćem roku :)

      Избриши
  8. it's look a great product!
    i'm following you back darling :)

    kiss
    The Midnight Effect / Instagram

    ОдговориИзбриши
  9. great detailed review! thanks for sharing it

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. following you now

    ОдговориИзбриши
  10. Uvek koristim podlogu, ali ovu nikada nisam probala :-)
    Odlicno si nam sve predstavila !
    Hvala ti na komentaru, uzvratila sam pracenje <3

    https://katycolorfulfreak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Search this blog

Featured

Ovaj blog je umetnički izraz autora i služi samo u svrhu razmene mišljenja i iskustva. Омогућава Blogger.