Dermix body balzam i Dermix handmade sapun


Danas vam pišem o divnim preparatima iz Dermix linije,koji dolaze iz kompanije K.B.F.M. D.O.O
Naime,prvi put se susrećem sa proizvodima ove kompanije,i mogu vam reći da sam se jako prijatno iznenadila.U pitanju su Dermix body balm i Dermix sapun za lice i telo.




Dermix sapun je ručne izrade,pogodan i za kožu lica i tela,u šta sam se lično uverila.Kada se pokvasi vodom,stvara se blaga pena.Ne iritira isušuje kožu i imam osećaj da je koža zaista očišćena.Sa uživanjem ga koristim,jer mi je koža lica čistija i T-zona mi se manje masti.Koristm ga svaki drugi dan,umesto sredstva za umivanje,pre tonika i kreme.

Evo šta prizvodjač kaže o proizvodu:Ručno radjen sapun od jestivih ulja,sa dodatkom mleka u
prahu,surutke u prahu i svežeg kozijeg mleka.Hrani,neguje i štiti kožu.Prirodan glicerin održava vlažnost i elastičnost.Pogodan za sve tipove kože,osetljivu i sklonu alergijama.Bez parabena,konzervansa,veštačkih mirisa i boja.I nešto jako bitno nije testiran na zivotinjama,što je još jedan veliki plus od mene,pored kvaliteta.U kutiji je 40 grama proizvoda.


Dermix body balzam je jako blage mlečne teksture.Malo je reći da sam oduševljena istim jer nije mastan,koža ga lako upija i i ima moj omiljeni miris badema.Posle upotrebe koža je jako meka,i miris se dugo zadržava na koži.

U sastavu sadrži shea butter,jojoba i bademovo ulje,kao i alantolin.Kao i sapun ne sadrži parabene,konzervanse,ni veštačke boje.Takodje nije testirano na životinjama.
Ambalaža je od 200 ml.
Pogodan za upotrebu kod beba,dece,trudnica i odraslih,i od mene ima sve preporuke.


Нема коментара:

Постави коментар

Search this blog

Featured

Ovaj blog je umetnički izraz autora i služi samo u svrhu razmene mišljenja i iskustva. Омогућава Blogger.