Mermaid Handle Makeup Brushes Set koji me je oduševio


Drage moje dugo sam razmišljala da zamenim i dopunim postojeći pribor za šminkanje koji se dosta pohabao od stalnog pranja. Imam loše iskustvo sa kvalitetnijim brendovima koji su znali koštati jako puno a onda me je razočarao njihov kvalitet. Stoga sam odlučila da isprobam nešto malo drugačije. 

Sa kineskog sajta Rosegal sa kojim imam odličnu saradnju poručila sam dva seta četkica za šminkanje. Posle dužeg razmišljanja rešila sam da poručim trodelne setove za nanošenje kamenog i tečnog pudera kao i za nanošenje rumenila sa motivom sireninog repa. Za sebe sam odvojila četkice sa plavom drškom, dok su roze za poklon.  Ako želite da pročitate kako su se pokazale ove četkice pročitajte post do kraja.




3Pcs Ombre Wide Mermaid Handle Makeup Brushes Set - Blue je trodelni set za nanošenje šminke sa motivom sireninog repa. Ja sam im pronašla sledeću namenu: kosa četkica je za nanošenje rumenila, ravna četkica je za nanošenje kompaktnog pudera, dok zadnju četkicu koja  je pljosnatija od prve dve i polukružnog oblika koristim za nanošenje tečnog pudera.

Četkice su veoma mekane i prosto je uživanje koristiti ih. Oprane su više puta i ni jedna dlačica nije ispala. Informacija koja vam može biti od velike važnosti je da celokupan pribor za šminkanje uključujući i bjuti blender perem Mixa 2u1 bebi gelom za kupanje. Ako želite njegovu detaljnu recenziju slobodno mi napomenite u komentaru :)



3Pcs Ombre Wide Mermaid Handle Makeup Brushes Set - Rose Gold mi je stigao malo drugačiji nego na sajtu. U setu su se našle dve kose četkice i jedna ravna. Kako se četkice mogu upotrebljavati za razne teksture proizvoda za šminkanje lica ovo je veoma zanemarljiva greškica. Njih nisam probala ali deluju zaista predivno kao i prethodne koje koristim. Verujem da će osoba koja ih bude dobila biti zaista oduševljena.

Malo je reći da sam oduševljena ovim četkicama za šminku. Četkice su odlične i na sajtu Rosegal ih i vi možete poručiti veoma povoljno. Trenutno su na sniženju, a možete dobiti i dodatne popuste ako ukucate ponudjeni kod sa sajta. Dostava sa sajta je besplatna širom sveta.

Četkice sa plavom drškom pogledajte OVDE .
Četkice sa roze drškom možete pronaći OVDE . 
Detaljnu ponudu sajta Rosegal pogledajte OVDE.

Ako ste u potrazi za kvalitetnim i vizuelno predivnim setom za šminku od mene imate najveću preporuku.


Da li ste imale priliku probati ovakve četkice?
Da li vam se dopadaju?



11 коментара:

  1. Odličan post! Nisam probala ove četkice,ali izgledaju jako zanimljivo. Drago mi je da si zadovoljna. ♡

    ОдговориИзбриши
  2. Meni ove cetkice izgledaju preslatko ali u isto vrijeme ne prakticno. Nekako kad god pomislim da ih narucim, odmah se predomislim .. u neku ruku mislim da je jako tesko raditi s njima.

    Charming Coco

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Veruj mi da sam se i ja zbog toga dugo razmišljala. Mislila sam da su mnogo debele, ali baš nasuprot, baš su lake za korišćenje i dlaka je premekana :)

      Избриши
  3. Nisam probala ove četkice, ali izgledaju mi zaista predivno. Mnogo mi se dopadaju. Ja bih voljela recenziju o bjuti blenderu ❤❤❤

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  4. Cula sam za njih super su...Divan post...Pratimo li se..

    ОдговориИзбриши
  5. Preslatke su mi ove četkice, pretpostavljam da su manje veličine nego klasične, pa su praktične i za putovanja!
    :) :*

    https://bodyfashionblender.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Search this blog

Featured

Ovaj blog je umetnički izraz autora i služi samo u svrhu razmene mišljenja i iskustva. Омогућава Blogger.