JANUARSKI NOVITETI SA ROSEGAL SAJTA #2


Drage moje, nastavljamo sa modnim postovima i danas imam da vam pokažem jednu od najdražih kupovina do sada sa Rosegal sajta. Stvari koje sam poručila sam zbog carine čekala duže nego inače, ali napokon su stigle na moju adresu.

Pantalone i čizme su drugi deo porudžbine sa sajta Rosegal. Kao što sam vam već pisala ovo je jedan od mojih najdražih sajtova jer ima odlične rasprodaje i besplatnu dostavu širom sveta.  Ne mogu vam opisati svoje oduševljenje kada sam otvorila paket. Sve je kao i uvek bilo odlično upakovano kako se ne bi oštetilo prilikom transporta. Stvari su duplo lepše nego što je prikazano na sajtu.

Pantalone su crne boje, sačinjene od poliestera i spandeksa. Malo su dublje što mi se posebno dopada. Napred i nazad imaju džepove. Prate liniju nogu i sužavaju se na krajevima. Veoma su prijatne za nošenje i veličina koju sam poručila mi u potpunosti odgovara. Po meni se najlepše mogu nositi u kombinaciji sa širom majicom ili džemperom. To je klasika koja ne izlazi iz mode. 

Kako ove pantalone izgledaju na sajtu i koliko koštaju pogledajte na linku ovde:




Čizme su sive,od antilopa. Imaju izvezenu predivnu crvenu ružu sa desne srane. Unutrašnjost je postavljena krznom. Napred imaju trakicu koja se vezuje i podešava po potrebi. Dužina je kao što se i vidi na fotografijama ispod, par centimetara iznad članka. Djon je ravan izradjen od čvrste gume. Više nego kvalitetno su uradjene. Veoma su komforne i tople. Udobnije čizme nisam imala. Pogodne su za suvo vreme. 

Trenutno su rasprodate na sajtu, ali vam preporučujem da pogledate ponudu svih čizama na linku ovde:




Prezadovoljna sam stvarima koje su mi stigle u prvom delu porudžbine, ali sam ovim posebno oduševljena. Uvek pronadjem predivne i povoljne stvari na sajtu Rosegal koji je odlična preporuka za kupovinu putem interneta.

Ono što uvek naglasim u svakom postu je da dobro pratite oznake za veličine i dimenzije pre poručivanja. Tako neće biti mesta za greške i bićete sigurno prezadovoljne kupovinom kao i ja. Izbor je samo vaš!


Da li vam se dopadaju pantalone i čizme?
Da li ste poručivale sa Rosegal sajta?
Kakvi su vaši utisci?


Vidimo se u narednom postu,
 vaša M.
🌻🌻🌻



9 коментара:

  1. Predivne stvari si poručila! Pantalone su na mojoj wish listi i poručujem ih prvom prilikom. A čizme sam gledam već dva meseca,hoću-neću i nikako da se odlučim za kupovinu. Jako su lepe.

    ОдговориИзбриши
  2. Super post! Dopada mi se tvoj izbor, naročito te neobične čizme, sigurna sam da bi ih i sama rado nosila. :)

    Moj novi praznični post možeš videti ovde: Let Your Sparkle Out

    Poljupci! :)

    ОдговориИзбриши
  3. preslatke su ove čizmice, mogla bi ih i sama naruciti

    Blog: MagdalenaŠ.

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam porucivala ne samo sa ovog,vec ni sa jednog stranog sajta nisam porucivala,iskljucivo domace,medjutim pantalone mi see bas dopadaju,bas su nekako u mom stilu,kombinacija je super,cizme mi ne trebaju,Ali su odlicne,Ali pantalone....

    ОдговориИзбриши
  5. Čizme su mi odlične, jako su slatke i pretpostavljam udobne :) :*


    https://bodyfashionblender.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Search this blog

Featured

Ovaj blog je umetnički izraz autora i služi samo u svrhu razmene mišljenja i iskustva. Омогућава Blogger.