Torba za porodilište: Šta je zaista neophodno poneti?



(Izvor)


Drage moje dame osetila sam potrebu da napišem na blogu jedan malo drugačiji post jer sam primetila da veliki broj žena koje čekaju prinovu imaju veliku dilemu kako se pripremiti za porodilište, odnosno šta spakovati u torbu koju ćete poneti.

(Izvor)

Mama sam dveju divnih devojčica i možda ste već pomislile da takva priprema sada kada je sve prošlo deluje veoma lako. Ako prvi put idete u porodilište ova priprema se može učiniti kao veoma težak zadatak.

Naravno da se uslovi u bolnicama razlikuju u potpunosti, ali uprkos tome neke stvari zaista nema potrebe nositi, dok druge stvari za ličnu higijenu, za bebu i vas nemojte nikako zaboraviti. 
Želim da vam dam bar neke smernice šta bi to zaista bilo neophodno po mom mišljenju. Tu su na prvom mestu dokumenta, pa ćemo od njih i početi.

Dokumenta za porodilište:

  • lična karta i zdravstvena knjižica
  • uput od vašeg ginekologa za GAK
  • potvrda o krvnoj grupi i Rh faktoru
  • nalaz krvi i urina(ako se ide na carski rez)
  • potvrda o vaginalnom i cervikalnom brisu
  • venčani list(ako ste u zakonskom braku)
Stvari za mamu:

  • mrežasti ulošci 2 pakovanja
  • mrežaste gaćice 1 pakovanje(peru se) 
  • pamučna spavaćica ili pidžama(malo otvorena u predelu grudi zbog dojenja)
  • pamučni donji veš 1 kom(trebaće pri izlasku)
  • 1 veliki i dva manja peškira
  • otvorene papuče
  • pasta i četkica za zube
  • šampon i gel za tuširanje 2u1(koji će vam služiti i kao sapun za ruke)
  • 2 jednokratna brijača
  • mast za bradavice(moja preporuka Mama mast iz dm-a, sa lanolinom)
  • češalj
  • toalet papir i vlažne maramice
  • voda i neki keks
  • mobilni telefon i punjač

Stvari za bebu:


  • pakovanje pelena br.1
  • bebi krema
  • vlažne maramice
  • ćebence ili deblji frotir(za pokrivanje)
  • 2 tetra pelene(za brisanje)
  • odelce za iznošenje iz porodilišta( kapica, benkica, pantalone, čarapice...)


(Izvor)

Moram napomenuti da su ovo osnovne stvari koje su meni bile potrebne za odlazak u porodilište u Nišu. Nisu mi bile potrebne stvari za presvlačenje bebe jer svako jutro dobijate čiste benkice, tetra pelene i švedske pelene, ako široko povijate bebu. Spavaćicu sam ponela na oba porodjaja, prvi put su se mogle koristiti samo bolničke, dok su sada dozvoljavali da možete obući i svoju.

Za razliku od prvog porodjaja sada je hrana bila odlična, tako da mi ni keksovi nisu bili potrebni.

Ovaj spisak takodje nije konačan jer vam uvek neko može doneti stvari. Nije mi se dopalo samo to što nisu dozvoljavali posete, već sam morala da silazim u prizemlje da vidim stariju ćerkicu i supruga i pokupim stvari koje mi zafale. Opet kažem to zavisi od samog porodilišta, odnosno njihovih uslova i pravila.

💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

Drage moje dame koje su već mame da li je vaša torba bila bar malo slična mojoj? Šta biste dodale, ili oduzele?
Sve koje vas ovaj zadatak tek čeka, kako vam se dopada torba za porodilište?
Pišite mi u komentarima vaše utiske ili iskustva.




3 коментара:

Search this blog

Featured

Ovaj blog je umetnički izraz autora i služi samo u svrhu razmene mišljenja i iskustva. Омогућава Blogger.